3.2.2012

Pakkane

Hohho tätä talvee... Mikäs sen mukavampaa kui olla tällee puol flunssane. On sillee nuhaa ja kurkkukipuu, mut ei sit kumminkaa tarpeeks et sais pitää vapaapäiviä... Ei sillä et haluisin :D Nimittäi olis suunnitelmis vähä lähtee viikoloppun MP messuille ja moikkaa Kerttuu, Simppaa ja Pentuja ! :)

Nyt näinä kovina pakkaspäivinä en oo menny tallille. Turha palelluttaa sormii ja varpaita ja eihä siel ees pysty tehä oikee mitää. Et sen ajan ku ois pitäny olla tallil oon treenannu matikkaa & treenannu koirankaa.
Aliarvioin tota koiraa... Oon pitkää miettiny et miten saan sen katsekontaktin pysymää nii vasta eilen kekkasin sen ! Pyytämällä kattomaan mua :D Oon jo aikaa sitte opettanu sille "Katso" käskyn ja on sisäistäny hyvin, mut eile luulin et vaikeutin perustehtäviä sillä et pyydän vaikka tassua ja katsekontaktia samaa aikaa :D Mut fiksu ku on ni hoksas sen ekal :D Just tollane koira on mun mielee! Fiksu ja filmaattine, kirjaimellisesti ;)
Nyt lähtee armoton näyttely Puunaus&Treenaus, ku haluan että me loistetaa 24.3 Pekejen erikoisnäyttelyis Vihdissä !  Et se on nyt tän talven "tavote" :DD

Anteeks kirjotusvirheet, kädet ei oikee toimi ja onnistuin telomaan peukalon leipäveitsee...

Adios ! (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti