1.3.2012

Ti Ke To

Moroo ! Tässä on nyt ollu jonki verra tapahtumaa :) Ti olin ratsastamassa Seniä itsenäisesti ja Ke oli valkku ja tänään olin koulun kaa Knaberbackassa :)

Tiistaina oli iha jees, edestä kova ja tosi laiska. Maneesi oli täynnä porukkaa jote ei tehty sen kummosempii :) Eli se oli tiistai.

Keskiviikon valkussa mikään ei tuntunu onnistuvan... Ainoo kehuttava asia oli se että tajusin miten tehä pidätteitä oman kyljen kautta :3 Ei tehty mitään erikoisempaa kui ympyröitä, vähä väsitöjä ja siirtymisii.
Oli edestä vielki aika kova, mut lopussa oli yllättävän jees :)

Tänään oli talviliikuntapäivä ja menin sitte ratsastamaan. Sen järkyttävän pitkän kävelymatkan jälkee jaettii hevoset. Siel kysyttii vähä et kuka tykkää reippaist hevosista, minähän reippaana tyttönä nosti tassun pystyy ja sit sain Jacie Brownin... Oon kuullu kauhutarinoit siitä ni olin vähä kauhuissani. Hoitaessa järkyttävä mut ratsastaessa iha jees. Oli kova edestä, sisäpohje ei menny läpi.. Mut oli iha miellyttävä kokemus :)

Pennut voi ihan hyvin, olivat tänään eläinlääkärissä tarkastuksessa ja sirutuksessa !
Kerttu ja Simo tuhisee kanssa ihan hyvin!
Eikä Elviksestäkään ole valttamista. Hiukka energinen lenkeillä, mutta sehän on vaan hyvä juttu :)

Keskiviikko aamuna oli kiva sumu :o





<3:lla Jenni

3 kommenttia:

  1. Sulla kävi tuuri, Jackie on just kiva! :) Tai oli sillon öö.. jotain 2v sitte ku oon viimeks Knapperis menny. :---D

    VastaaPoista
  2. :D
    Joo yllättävän kiva oliki :)

    VastaaPoista