25.1.2012

Naxu

noonii, eilen illal ei energia riittäny tekee postausta. Joo siis niin olin taas eilen Talmassa ratsastaa, meit oli tunnil vaa kaks :)  No mä sain Jexun pitkästä aikaa :) Alettii vähä keventelee ja saamaan niit jo heti alkuun pyöreiks ja aktiivisiks. Olin suurimman osan alkuverkasta ympyräl. Alkuverkkaan otettii viel vähä kunno työlaukkaa, se ei oikee meinannu pyörii nii sain vähä kaasutella siel :D Mut sit taas kaasuttelun vastapainoks lyhennettii.  Oikeesee oli iha hyvä mut vasemmas uppos syvälle alas ja sit oli vatsalihakset kovil :D Sit välikäynnit ja parit ravipohkeenväistöt pitkil sivuil sillee et kulman jälkee suoristus, etuosa sisään ja puoles välis uraa voltti ja sitte uralle takas ja takaosa sisään (:  Tosi kiva harjotus vaikka ei  oikee aina onnistunu :D Sitte pikku käynnit siihe välii ja otettiinki laukkaa koko uralla sillee et päädyis voltit. Tehtii hetki sitä ja vaihettii sillee et laukassa koko uraa ja sit yhel pitkäl sivul vähä laukkaväsitöö :)  Ja loppuverkassa poni oli kiva, ehkä vähä välillä lähti tikittää alta mut muute kulki aika hyvin rentona, eteen alas omal moottoril :) Tänää ku menin tallille nii mietin et en oo menny sil ku tän kuun ekal tunnil, ni et oon alkanu tykkää tosi paljo muist polleist mut kyl se sit eile muiistutti et miks se on ollu aina mun feivoritti :)

Vasta nyt tajusin että kauinka tärkee Jexu on mulle. Toivon et meijä tarina ei lopu vähään aikaan. Se mitä tunnen ei oikeesti oo millää sanoil tai kuvil nytettävis vaa tiiän sen yksin ja ainoastaa. En paljoo oo pystyny mennä Jexul, tunnit on ainoot hetket ku pääsen sen selkää, mut seki jo riittää.

1 kommentti: