18.1.2012

Tuitui


Pennut kasvaa kovaa vauhtii ja ne jopa liikkuu siel aitaukses aika paljo. Tai oikestaa mönkii mutta eteempäi menevät. Kiva seurata niit ku nyt niis on jotai elämää :) Meijä Kerttu Jr. kasvaa pelottavan kovaa vauhtia :D Ja muut sit sellasta tasasen varmaa menoa.
  Tos maanantaist asti oon pidelly aina yhtä illal iha pikku hetken sylissä, se on kunno terapiaa :D
On mulle muodostunu jo lemppari, vaikka ei oikeesti pitäis mut minkäs teet. Pakko kertoo ! Säädettii tos eile ton pentuhäkin kaa ku ostettii uus alusta sinne nii sit ku sellane muovijuttu oli laitettu pohjalle laitettii niille sellain pehmonen matto. Siin kerttu nuoli tassujaa ja se musta brindle oli mönkimäs aitauksen suuaukkoo kohti, nii laitoin käden sen vieree et se ei pääsin lähtee mihinkää. Mut sit se mönki mun kämmenelle ja nukahti siihe. Se oli hieno hetki :) Se vaa nukku siinä joku 7 min ja mä vaan kattelin :) Sain jopa pari kuvaa otettuu vasemmal kädel, ei ollu iha helppo homma ;)

Laatu... :) Musta Brindle :)

Kerttu Jr :)
Asiasta toiseen, Napsu ja Elvis voi hyvin :) Napsun nuha on alkanu menee ohi, ja hyvä nii koska sil on niiiin paljo ylimääräst energiaa :D Ja Elvis on villipojuna Äitilläni :D Uskon et Elviksel menee hyvin ku ei ylimääräsii puheluita oo tullu :D

Turku näyttelyt

Tänään meen ratsastaa talmaan mut sitä enne pidän vapaapäivän ja käyn kattoo töölöönyhteiskoulun avoimis ovis ja sitte iha kaikille infona et  mun äikän päättötyön kirjailia, Timo Parvela  vastas mun säpö viestiin joten nyt päättötyös on haastattelu, pikku juttu mut pikkujutuista pitää iloita ! :)
Mut nyt meen syömää ku tein naapureittenki puolesta lumityöt !

Adios Amigos !

2 kommenttia: