16.6.2012

Kesän kuumin päivä

Moikka, ihan alkuun haluun pahotella viime ja tän postauksen kuvattomuutta.
Mutta ajan kuluksi ajattelin kirjoitella tämän postauksen kännykällä kun täällä mökillä paistattelen auringossa.
Joo tänään olin ratsastamassa Seniä, ja todellakin sattuai kesän kuumin päivä. Mutta ei kuumuus estänyt saamasta paria laadukasta ja hyvää pätkää.

Otin tänään ratsastaessa aika kevyttä juttua. (Ympyröitä ja ravi ja laukka pikku pätkinä). Kävin alku käynnit hiitillä ja siellä poni tuntu tosi laiskalta mutta se muuttui kun menin kentälle. Heti alkuun se tuntu aika hyvältä. Edestä ihanan täytelä ja takaa aika hyvä. keventelin ja heitin jalkkarit kaulalle ja nostin laukan. laukkasin sen kumpaanki suuntaan ja annoin kävellä.

Otin parit väistöt ja ratsastin K.N Specialin ihan vaan ajan kuluks. vika laukan nosto oli aika mielenkiintone mutta muuten iha hyvin meni seki :D ennen vikoja laukkoja ja loppuraveja annoin kävellä ja hengähtää. Loppu laukat oli hyvät. Meni hetki ennenku sain sen hyväks mut sitte se tuntu aika hyvältä (:

Menin tän koko tunnin ilman jalustimia koska tänä kesänä mulla on tarkotus keskittyä mun istuntaan ja alkaa korjailemaan sitä. En teille ala luettelee kaikkia  mun ongelmia mutta mainitsen täs nyt pari:     Nyrkit on auki ja kyynerpäistä puuttuu kulma - se olis nyt suurennuslasin alla.      Sitten on jalan asento ja ryhdittömyys -  Elikkäs mun jalka on vähän liian edessä enkä istu sielä niin ryhdikkäästi tai ainakin Maija huomauttelee että pitäis avata rintakehää enemmän, joten siihen yritän keskittyä (: nää on nyt ne pari juttua mitkä on tän kesän tavoitteena korjata. Saapi sitte nähä miten käy.

Mökkeily on Elviksestä tosi mukavaa. Saa tsiigailla merelle ja vähän myös viilentyä siellä. Myös leikkihepulit on mukavia ja nukkuminen mun vieressä on kelvannu meijä prinssille (:
Eli Elvikselle kuuluu hyvää!

Ainii ens viikolla on jussi, mitä suunnitelmia teillä on? (:
Minä, Elvis ja mun äiti lähetään sukuloimaan tonne keskisuomeen (:

Tää postaus ei oo nyt kovinkaan yhtenäinen ja varmasti tosi tylaä lukea mutta toivottavasti jaksoit lukea ! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti