14.6.2012

Vika tunti & Mäach show

Hihi, uskallettiin sinne kehään vaikka vähän mua jänskättiki (:
Venailtiin siel meidä kehän alkua 2h ja sitte kaikki alkoki rullailemaan nopeasti. Sitte tuli punasten vuoro mennä uudestaa, ja niin siinä vain kävi et meijät heitettii melkei heti ulos :DD Noo oon tosi tyytyväine että päästiin ylipäänsä punasiin ! Saavutus sekin (:
Uudestaan olis tarkotus mennä kunha vaa ehtii ja jaksaa (:

Tänää olin talmas ratsastaa. Ilmottauduin kumminki niihi 7.1 pidettäviin koulukisoihi vaikka ei ollu tarkotus :D Syy oli se että Maxilla ei kukaan halunnu osallistua vapaaehtosesti joten mä päätin tarjoutua :3 Saan sentää kokemusta ja se kaikki on plussaa.

Nii no tästä tunnista en kerro hirveän tarkkaan ku on iha kaamee nälkä :D Mutnii harjoteltii vähä kaiken näköstä. Siirtymisii, nostoi, alkuun vähä väistöi ja laukkaa :) Alkuun oli ihan kivan reipas. Mutta lopun raviympyrä-lisäys pätkä jäi mieleen tunnista parhaiten joten ajattelin keskittyä puimaan sitää tässä vähän enemmän. Nonii, oltiin siis päätyympyräl ja alkuun piti ravata eteenpäin iha normaalisti. Sen jälkeen lisätä reilusti. Ja mullahan ei ollu raippaa joten pelkäsin vähä et mitä tästä tulee mutta mun iloks poni liikku ihan kiitettävästi. Lähti eteen, vaikkakin hiukan hitaasti mutta riitti mulle ja otti iha kivasti takas ku pyysin (: Myös meijän päivän ensimmäiset lisäykset diagonaalilla oli hyvä, saatiin mariltakin vähän kehuja! Tunnin päätteeks poni oli hiessä, todennäkösesti siitä että oli kuuma ja se on aikamoine pulla :D Tässä on nyt vähän jotain tunnista ja nyt meen syömään <3

Heippa kaikille!!

P.S ainii, jatkoopiskelupaikat tuli tietoon. Mä suuntaan Etu-Töölööseen ens lukuvuoden alkaessa, jos joku mun lukia tai hänen tuttu on menossa tänne ilmotelkaa olis kiva tietää ihmisiä sieltä (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti