23.8.2012

Kuiva Kausi

Mulla on niin sanottu 'kuiva kausi' ratsastuksessa ja koiran kanssa ei paljoa erikoista ole tullut puuhailtua.
Hieman kipeetä se on saanut takapäähän, rappusia ei nimittäin tulla  yhtä reippaasti kuin ennen. Annan kumminkin koiran parannela itsensä, seuraan vaan entistä tarkemmin rutiineja ja koiran toimintatapoja että varmastikkin huomaan pienet muutokset (: 

Eilen kun tulin kotiin, koin järkytyksekseni että Elvis oli yksin ulkona. Äiti oli lähteny takasin töihin ruokikselta ja takaovi oli vahingossa jäänyt auki. Kun tulin kotiin, sydän pomppas kurkkuun kun ei koira tullut vastaan. Ehin jo maalata piruja seinille ja ajattelin että nyt se on kuukahtanu jonnekki kulman taakse. "Onnekseni" huomasin että takaovi ei ollut kiinni kunnolla ja kukas siellä nurmikolla jillaileekaan :D Mun päätelmien mukaan Elvis on ollu ulkona 20-60 min ... Kiitän onnea siitä ettei se lähteny vaeltelee, ois voinu käydä pahastikki. Kumminki kun näin jälkeenpäin ajattelee, onhan se aika huvittavaa kun tulee kotiin koira on pissattanu ittensä valmiiks :D



Käytin koiran uimas :D (c) Katja



Niin, olihan mulla asiaakin. Nimittäin Seni palaa kuvioihin, tai ainakin näillä näkymin. Eilen olin yhteyksissä omistajaan, ja hän kertoi minulle että syyskuun alussa poni sais kengät. Toivottavasti ei oo epäpuhas enää, vaan että saatais poni taas treeniin. Kolmen kuukauden seisominen ei varmastikkaan oo tehny hyvää lihaksille... Sovittiin alustavasti että mä ratsastaisin sen sinä viikonloppuna kun uudet kengät on jalassa.
Kun oon näin into piukeena, oon jo suunnitellu mitä teen :D 





Talmaki palaa kuvioihin tuntien kera, sillä ensi viikolla alkaa tunnit. Viikonloppuna varmaan menen vuokrailemaan, toivottavasti Maxia. Näistäkin tulee tietoa enemmän ja postauksia miten on mennyt. 

Toissa talvelta, (c) Aino



 P.S  Onko postaustoiveita? Ehdotelkaa rohkeasti, kehitysideat otan mielelläni vastaan (:
Kuvia koskee samat säännöt kuin ennenkin, KOPIOINTI KIELLETTY !

1 kommentti: