30.4.2012

Elvis - erikoispostaus


Järjestin itteni pieniin ongelmiin. Nii sit tänää tuli ajateltua et kuinka tärkee mun koira on, ja että miten mun elämä oikeesti romuttuis jos se viedään multa pois, joten sen ajatuksen innoittamana ajattelin tehä Elvis-postauksen.

Nelisen vuotta sitten, tumma pikku pentu kannettiin mun elämään. Muistan ku se mahtu mun kädelle, katoin sitä suoraan silmiin, sen suuriin mustiin pyöreisiin silmiin. Sen ihanan pennun hajun muistan varmaa ikuisesti :)

Siinä se sitten kasvoi päivä päivältä ja mitä kummallisempia piirteitä kaivautui esiin. Turkin pituus piteni ja näyttelyitä alettiin kierrellä. Vaaleanpunaisia alko sadella ja ruusukkeita ja pokaalejakin pari saatiin.
Pentunäyttelyt :)



On se aika ufo :3
Turku KV (c) aino :9

Hetkeä myöhemmin ihanan ihana Elvis lahjotettiin mulle, ja vasta siitä alkoi mun elämän mahtavin aika!
Vanhempien eron takii mul oli aika raskasta, ja kun Elvis tuli mun omistukseen mun elämä lähti nousuun. Alettiin treenaa Elviksen kaa. Lihaskuntoa nostettiin talvella ja kestävyyttä pidennettiin. Pakko sanoa että se myös oli todella todella hyvässä kunnossa kesän tullessa! Mutta kuumat kesäpäivät esti lenkkeilyn ja lihasmassa katos...


Möxäilyy :)
Koirakavereita Elviksellä on ollut vaikka muille jakaa :) On ollu engalanninbulldoggia, ranskanbuldoggia, dobermannia, shetlanninlammaskoiria, chihuahuoita... Elvis on kaikkien kaveri vaikka kaikki ei oikeen sitä ymmärräkkään. Valitettavasti pari kertaa on päässyt käymään niin että koira on jäänyt toisen hampaisiin .. Onneks niistäkin on selvitty ehjin nahoin (:
Elvis tulee myös toimeen erinlaisten eläinten kanssakin! Koirat, kissat, hevoset, lampaat ja possut on käyty tutustumassa ;) ja kaikkien kanssa on tultu toimeen !

K & E <3
R & E <3
Se tunne (Y)

Elviksellä on vähä omanllaisia tapoja... Kuten viiksien jahtaaminen, kielen ulkona pito nukkuessa, möyriminen, nukkuminen mun kanssa niin pitkään ku halutaan ja monia muita :)
Ehkä kummallisinta on kumminkin sen syömistavat :D Sil on sellasii isoja hammasruokia. Tarkotan siis että ne on sellasii halkasialtaan 2cm palleroja. Jotka on siis sille ihan valtavia!  Se ottaa yhen ja menee 1-3m päähän syömään ja kävelee takas hakemaan uuden.




Ja sitä sanotaan että koira on kuin omistajansa. Päteeköhän se?
Jos nyt aletaan miettiä niin kyllä se varmaan pätee ainaki joiltakin osin :)
Elvis menee yleensä siitä yli mistä aita on matalin-mäki aina välilllä :3
Elvis tykkää lenkkeillä, vaikka ei aina näytä sitä- no minäkin tykkään, ainaki Elviksen kaa ;)
Elvis tulee toimeen kaikkien kaa- minäki vaikka välillä hammasta purren :D
Elvis tykkää nukkua- MEE TOO <3
Elvis tykkää makkarasta- Kyllä minäki sitä syön :D
Elvis on järkyttävän jääräpää- taidan minäkin olla


Hullu vai vajaavainen? <3



Ja varmasti on paljon enemmänki :D Jos jollain tulee jotain mieleen kommentoikaa !
Jos haluatte jotain erikoispostausta, ilmotelkaa nii yritän väsätä parhaani mukaan :)




Ainii, jompikumpi parhaista kavereistani tulee ihan varmana lisäämään että Olen yhtä hömelö kuin koirani!



4 kommenttia: