14.7.2012

Heippa! Nyt on onneks ollu vähä helteitä ja mökilläkin olen uskaltautunu uimaa (:
Blogger ja blogit on kuollu nyt kesällä, joten oon ottanu itekki vähä lomaa kirjottelusta ja valitettavasti ratsastuksestakin.
hirveä heppakuume on tässä kesäpäivinä tullut ja ratsastustauko on ollut suoraan sanottuna kidutusta ! Mutta kyllä tää tästä, ku koulut alkaa nii saisin ehkä vähä muutakin ajateltavaa :D
Eipä mulla muuta, huomenna lähen moikkaamaan kummitätiäni ja heidän uutta pikku prinssiä. (:

Elvis menee mun äidille siks ajaks tai no enhä mä oo poissa ku kaks yötä. Mutta siltikään en haluais jättää Elvistä :D Varsinki ku meil on lähteny rullaa tosi kivasti. Treeni toimii- sen takia tottelvaisuus on uudella tasolla- sen myötä side on vahvistunu (:

Jos millään jaksatte, kommentoikaa ja kertokaa kesänne kohokohta, voi olla hyvin mennyt tai tulossa vasta !(:

<3:lla Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti